Reklamní trička mají úspěch


Velká spousta lidí je poslední dobou velmi podrážděna tím, že mají stále na očích reklamní sdělení o kvalitách a to ať už podniku nebo daného výrobku. Otázkou ale zůstává, jak oslovit zákazníka tak, abyste nebyli vtíraví. Velký úspěch mají ty předměty, které potěší a ještě dokáží splnit své poslání. Příkladem mohou být výrobky z textilií, které na sobě mají logo firmy nebo nějaké to vtipné sdělení.
vítězství dětí


Jestliže se pozorně podíváte kolem sebe, lze pro reklamu využít nejen oblečení, ale i potřeby pro hygienu, mezi které můžeme zařadit ručníky, osušky nebo prostěradla. Firmy, které mají větší počet pracovníků, řeší tímto způsobem i kompletní oblečení zaměstnanců nebo alespoň nějakou část, která identifikuje osobu, která patří do uvedeného podniku.


Zároveň bude něco takového promlouvat k okolním lidem a to tak, že právě logo, barva nebo styl patří k dané firmě. Sdělení je zcela přirozené a nijakým způsobem nepobuřuje. Taková odměna za nákup nebo splnění nějakých podmínek je vždy milá. Velký úspěch mají například reklamní trička, kde nikdo neřešení, jestli obsahují nebo neobsahují nějakou reklamu.
sportovní reklama na triku


Těch způsobů, jak sdělení přenést na oděv je hned několik a vždy záleží na přání zákazníka.


Jednou z možností je například sítotisk. Barva se protlačuje přes propustná místa šablony. Provádí se ručně. Tisk je kvalitní a hlavně odolný.


Další možností je transferový tisk. Možná již podle názvu tušíte, že se bude jednat o nějaký přenos. Daný motiv se totiž natiskne a překryje lepidlem. Poté vám už stačí jen žehlička, která se postará o přenos sdělení.


Digitální tisk je sice dražší metoda, ale za to je vhodná k realizaci na úrovni fotografické kvality.


Poslední možností je výšivka. U výšivky je možnost aplikace dvěma způsoby. Oběma z nich předchází zhotovení předlohy. Motiv se buď poté vyšívá přímo na produkt, nebo se vytvoří samostatná výšivka loga nebo sdělení, která se přišívá na textil. Výšivky se hodí na různé druhy materiálů.


Jestliže vám zrovna došly nápady, pak určitě nezoufejte. Je možné obrátit se na pracovníky, kteří tomuto oboru více než rozumí a rádi vám se vším poradí. Můžete si dokonce nechat sestavit reklamu na míru, která přinese jen užitek.